USCHA

är genomförkyld och just nu känns det som jag sovit på vägen i natt och en bild har kört över mig 10 gånger. Fyfan vad ont jag har i hela kroppen, men det finns folk som har det värre så jag ska inte klaga. Ska fixa mig i ordning det sista nu och sen dra till skolan, ska in till stan efter det och köpa band till ett pannband sen blir det nog inget mer. Ska till Hööks & köpa nya benskydd till veckan & till Cubus och köpa lite tröjor att rida i. Har ju inga ridkläder överhuvudtaget xd 

Chaboukie ska ut på en skittrunda idag på minst 1 timme så han får ur all mjölksyra ur kroppen som eventuellt finns kvar från igår ;P
Det var det jag hade att berätta just nu, hehe inget kul som vanligt ;P


Kommentarer
Postat av: Frida

tråigt att du är sjuk:/



Jag undrar bara en sak; vilket tema har du på bloggen som "grund" eller har du kodat allt själv? :)

tacksam för svar! :)



förresten så läser jag din blogg varje dag och diggar den nåt grymmt! ;D (Y)

2010-05-03 @ 14:52:03
Postat av: johannabrogård - En blond hoppryttare.

Jag såg oxå de där tröjorna på cubus, as bra ju!

Behöver oxå lite nya tröjr och rida i, har bara gamla känns det som -.-

haha ♥

2010-05-03 @ 16:19:25
URL: http://johannabrogard.blogg.se/
Postat av: Joline [Hobbyfotograf & personliga armband!]

Vilken superfin ponny du har! :)

Ska köpa mig en bomlös sadel men är i valet o kvalet hur jag ska göra, läs o kommentera gärna hur du hade gjort! :) http://rangelben.blogg.se/2010/may/bomlos-sadel.html#comment

2010-05-03 @ 19:42:07
URL: http://rangelben.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0