TYPISKT JOHANNA

lite saker som är så sjukt typiska för mig, aa jag vet att vissa kommer känna igen sig, framför allt jojja som känner mig för bra xD

1. Jag är fett grym på att snubbla, vet inte varför men jag lyfter väl inte på fötterna men ibland så sätter jag även krokben, så bli verkligen inte förvånade om jag trillar / snubblar någon gång, det är fullt normalt för att vara jag xD

2. Jag är en sån som säger samma saker flera gånger till folk, jag tror att jag inte sagt det så jag säger det till en person och då svarar personen att jag redan sagt det. Detta är mycket vanligt förekommande, kan ske från 2-4 gånger. Det kan även vara så att jag glömt och säga det så jag börjar fundera på om jag sagt det eller inte.. Johanna: Förresten sa jag till dig blablabla, Personen: Aa det gjorde du ... typ så xD

3. Jag är väldigt blyg mot nytt folk, typ säger inte så mycket åså. Men när folk väl börjar prata och jag börjar lära känna folk så pratar jag typ 24/7 xd

4. Jag är riktigt duktig på att skriva och säga saker som ingen egentligen bryr sig om, alltså verkligen CF-saker. Så skulle man ta bort alla onödiga saker jag har att säga så skulle jag nog vara en ganska tyst person?

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, ettan och tvåan är så mkt jag xD

2010-06-01 @ 20:53:06
Postat av: Siri

haha, när jag läser detta så kommer jag fram till att du och jag är ganska lika x)

snubbla..herregud, haha det är så pinsamt när det händer, men är man fumlig och klumpig så är man ;)

tack för en jätteintressant och rolig blogg :) <3

2010-06-01 @ 21:10:30



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0