SÖNDAG

Har som sagt varit i Nybro hela dagen och fotat, orkade dock inte fota i slutet och skippade sista klassen. Nu ska jag göra en ny bloggdesign, (hahahaha) för jag har lite nya ideér och jag hoppas att jag lyckas lösa detta bra ! :D Kommer även ett litet kollage sen med bilder från idag, sen ska jag flytta om mina rosetter på mitt rum så Chaboukies rosetter från Avd A får hänga för sig själva med 2 jättefina tavlor på honom, ni kan få se sen när det är klart. Förstoringarna kommer i veckan! :D

Passa även på att besöka Lisas nya blogg som hon har tillsammans med en ny bloggare ;] ponnyochryttare.blogg.se



Kommentarer
Postat av: Emma Jonasson

svar:

det har ju bara kommit in 4:a inlägg så ganska ny!

2010-05-30 @ 16:53:52
URL: http://emmmajonasson.blogg.se/
Postat av: fannie

FIna hästar :)

vad heter texten som era namn står i?

2010-11-21 @ 01:08:02



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0