JOHANNA

Ni kanske undrar vem jag är ?

Jag heter då Johanna och fyllde 16 år i mars detta året. Går alltså sista terminen i 9:an och har sökt in till Samhälle - Media på gymnasiet sen.
Jag började rida den 17 Augusti 2002 på en liten ridskola och köpte min första ponny Mon Amie III den 13 Mars 2004. Sedan fredagen den 13 Oktober 2006 köpte vi en C-Ponny som hette Rebell, han hade samma pappa som min B-Ponny. Sen i samband med att vi flyttade ut på landet hösten 2007 så importerade vi även en D-Ponny. Det är Chaboukie som jag än idag har kvar och har börjat tävla. Vi hade bara sett honom på bild men beslutade oss för att köpa honom, och det blev väldigt bra. En ponny som både jag & många andra tror på.
Sedan har vi även en 1-åring & en 2-åring som nu går på sommarbete. Mamman är Mon Amie III till båda, men de har oliak pappor. Den ena blir maxad B den andra C. Rebell & Mon Amie är nu sålda och 1 & 2-åringen ska säljas.

Har även ett ganska stort fotointresse och hoppas att solen kan börja titta fram lite så man kan börja fota igen. Är ägare till en Nikon D60 med kitobjektiv samt ett Sigma 70-300 som jag alltid använder närjag fotar hästar & ridsport.

Annars har jag väl inte så mycket att säga om mig, jag är en väldigt glad person som pratar vääääldigt mycket när jag är med personer som jag känner. Träffar jag nya personer är jag oftast väldigt blyg av mig och säger inte så mycket.


Kommentarer
Postat av: josefine

Skulle du vilja göra ett bildlänk-byte med mig? :) Men ska bilden vara i en speciell storlek? :)

2010-05-08 @ 17:17:25
URL: http://jpehhhrson.blogg.se/fantasia/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0