JAG FUNDERAR INTE LÄNGRE ...

Jag funderar inte längre på om jag ska köpa / fixa röda tretorn sen när jag köpt riktiga vanliga stövlar. Utan jag har bestämt mig för att göra det. Jag menar då kommer jag ju att ha ett par jättefina svarta ridstövlar, så då ska jag lätt ha röda tretorn, funderade först på om jag skulle dissa tretorn helt och hållet och bara använda hemma. Jag gillar ju att sticka ut, jag vill inte ha samma saker som alla andra, men röda tretorn har jag alltid velat ha och så många är det ju inte som har det, inte om man jämför med hur många som har svarta tretorn. Röda är sjukt tuffa och ja, jag har bestämt mig för att ha sånna sen ! :D

När jag i så fall fått röda tretorn så är jag väldigtväldigt happy :D
I <3 Rött


på bilden: frida weidemar :D <3

Kommentarer
Postat av: oliviiaedman

vad ska du göra med dina gamla tretorn efter att du har köpt dina nya? :P

2010-05-23 @ 20:04:10
URL: http://oliviaedman.blogg.se/
Postat av: oliviiaedman

Lämna mer än gärna en kommentar<3 / Johanna

2010-05-23 @ 20:04:26
URL: http://oliviaedman.blogg.se/
Postat av: Sophie

Jag har röda! :D Men vad vi hörde så har de slutat tillverka röda tretorn nu eftersom efterfrågan på just röda inte är alls stor. Vi fick leta runt som tusan innan vi hittade ett par kvar i min storlek på Charlies. Men enligt "tretornkvinnan" skulle de sluta med den färgen iaf! Finns säkert några kvar i butikerna, charlies hade ett fåtal kvar när jag var där sist!

2010-05-23 @ 22:19:26
URL: http://sussiiis.blogg.se/
Postat av: Anonym

anniehoppryttarinna.blogg.se säljer röda tretorn i strl 39. :)

2010-05-24 @ 21:38:41



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0