HAHAH xd

Aa kan ju börja med att säga att i förrgår och igår var inte direkt mina turdagar, allt bara jävlades med mig, det var så att man kunde skratta åt det xD Det började med att jag i torsdags på morgonen, klockan kvart över 7, samma tid som jag går till bussen kom på att mitt busskort låg i min jacka som var i stallet. Så då skulle jag alltså behöva betala, men jag missade i alla fall bussen så mamma fick skjutsa mig till stallet så jag fick hämta mitt busskort och han då precis på sekunden med bussen till Kalmar xD När man kommer fram till kalmar så åker min anslutningsbuss precis iväg så fick gå till skolan, okej det tar typ bara 10 minuter men i alla fall. Kan man åka buss så gör man ju lätt det :D
Sen efter skolan så fick jag skjuts av Ewelina på moppen till centralen så jag hann med en lite tidigare buss, sen mitt framför bussen så tappar jag busskortet, tar upp det och går på bussen och tappar det igen. hehe

Sen i fredags så skulle jag precis sätta mig vid ett bord i matsalen, har tallriken på handen håller alltså knappt i den. Då kommer det en tjej i 7:an och råkar typ knuffa till mig rakt på armen/handen så min tallrik åker i golvet och går i måååånga bitar (applåder fick man ju såklart xDDD) så aa, vet att det var fler saker men minns inte riktigt xD

Kommentarer
Postat av: line

Lämna mer än gärna en kommentar<3 / Johanna

haha jo jag har också haft otur ^^

fast lite mer mot "smärta"

spräckte mina läppar

och bet hål i tungan :( ajaj

<3

2010-05-28 @ 22:05:27
URL: http://llineeee.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0