CHABOUKIE - 2 MAJ *

Tävling i Hultsfred idag då.

LB - Jag red som en kratta, han gick i undertempo hela rundan, ställde upp jättefint på mig, hehe, hade ett pet i omhoppningen. Hade kommit 5:a annars, och jag red inte ens fort ;O

LB - Nu hade jag jättebra tryck i galoppen och han hoppade jättefint, jag är jättenöjd med rundan och detta slutade med en sista placering som var en 3:dje plats :D Jag red inte ens snäva svängar så det ser ljust ut :) Askuul :D

Detta var den andra regionala tävlingen med honom, 3 & 4:de starten i AVD A och mina 2 första omhoppningar. Känns gött :D Bilder kommer ikväll om Sara hinner skicka dom :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

wie grattis!

kan du inte skriva lite om hur chaboukie är på tävlingsplatser och så?

2010-05-02 @ 18:29:33
Postat av: johannabrogård - En blond hoppryttare.

Åh vad roligt, grattis grattis! :D<3

2010-05-02 @ 19:54:34
URL: http://johannabrogard.blogg.se/
Postat av: Moa Fröberg

Grattis (: du och din ponny är verkligen jättefina ihop :D

2010-05-02 @ 19:56:16
URL: http://moaamandaa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0