TÄVLINGSET / UTRUSTNING

som sagt så sa jag ju att jag skulle slänga upp lite bilder på mina schabrak och utrustning så här får ni se :D kommentera också! :D


Detta är då det jag använder allra mest vid tävling, sen har jag röd kavaj från jacson till detta :P
Schabraket och huvan är från Hööks & bootsen från Grand-Prix.se :)


Detta är det andra tävlingssetet som jag använder. Köpte det begagnat i höstas :P Till detta så har jag en brun kavaj från Victor Hugo :)


Schabraket är från Horze.se, Mössan från Börjes, Nosluddet från Hööks & bootsen från Grand-Prix.se
Detta använder jag inte så ofta, schabraket är lite urtvättat, dock använder jag det på träning :P då med svarta jw-byxor, svarta tretorn, sen röd equiline-jacka och svart Jw hjälm :D


Glömde att lägga till dom röda bootsen på bilden, men dom ska alltså vara med här! :D Detta är även en mycket använd träningsoutfit, skulle kunna ha den på tävling, i såfall med den röda kavajen :) men jag tycker om att sticka ut lite mer och då är inte blå en optimal färg till det, men det skulle vara riktigt fint till en röd kavaj! :D
Schabraket och mössan och nosluddet från hööks :P bootsen som inte är med på bilden är då från grand-prix.se


jag vet att mössan typ är annan färg lite. men det syns inte när man rider :)
benskydd & schabrak från hööks & mössan från Charlies Häst & Hund i vetlanda, köpte den där på Ponny-SM:et i somras :D den kostar egentligen 400:-, jag köpte den för 25:- (A)


detta använde jag mest på min C-ponny :P eller typ en gång närjag tävlade. har även ett matchande ländtäcke och alltihop kostade ca 1000:- schabraket.mössan och nosluddet är från hööks, benskydden och spöet är från city gross :P gillar dock inte formen på schabraket :P och sen är sakerna i minsta laget för chaboukie :P

pessoa schabrak som jag inte har något matchande till ännu :P bara mörkblåa lindor ;) men chaboukie är superfin i det och schabraket är ruskigt snyggt & tjock å bra ! :D köptes begagnat


några av alla typ 30 schabrak som är i min ägo :P


John Whitaker hjälm, svart i plast :D älskar den, det är typ inte så många som har likadan heller ! :D
Sen har jag även en Lamicell Transformer, svart-grå :) som jag blingat själv, har aldrig trillat av en enda sten ;O beställde självhäftande på internet och dom var verkligen superbra. dock minns jag ej vart :P tycker lamicellen är rätt tråkig nu för alla har sån. men annars är den fin och ruskigt skön :P dock är den lite stor, fast jag har den inställd på innersta som är 55 xD

alla mössor + schabrak som jag visade där uppe har jag köpt själv ;o inte schabraken på hyllan, där har jag fått några med :P sen har jag köpt JW-hjälmen själv samt mina tretorn stövlar :D det går om man sparar :D sen som ni ser har jag matchande spön, i like it ^^ :)

så vad tycker ni ? :D vad är finast ? :D

Kommentarer
Postat av: Sara -Carlsson på taket

kan jag låna din idé och ta kort på mina tävlingsset? :D

2010-03-05 @ 22:54:12
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/
Postat av: Liza

Sååå fint allihopa! Vad kul att du lade upp bilder och info!

2010-03-05 @ 23:12:15
Postat av: Anonym

ehh.. det är inte så snyggt med ditt eget namn på schabraket...

2010-03-06 @ 07:09:24
Postat av: Mina

Jag har sagt det förut, och säger det igen; dina tävlingsoutfits är verkligen underbara! :D Kul med mycket färger, och du verkar vara väldigt modemedveten eller vad man ska säga eftersom allt passar din pålle så himla fint :D

2010-03-06 @ 08:52:58
URL: http://femgangare.blogg.se/
Postat av: Anonym

Scapa outfiten tyckte jag va snyggast :D

2010-03-06 @ 11:32:38
URL: http://petraebbesson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Asfina! Är lite avis haha ;D

2010-03-06 @ 13:48:23
Postat av: Linn

det där blåa med röd kant + kryss du hade som träningsoutfit, beställde du det på hooks.se eller köpte du det i en affär?

för jag hittar inte det, men de har kanske slutat sälja de?

btw, Blev väldigt förvånad, jag trodde det var ett lamicell schabrak xd

2010-03-06 @ 18:45:39
Postat av: matilda

Jag tycker det oranga är klart snyggast :)

2010-03-06 @ 20:23:30
URL: http://matildajusslin.blogg.se/
Postat av: Julia

fast JW hjälmen har typ alla som inte har JW sammet.

Alltså väldigt många! den sticker inte ut direkt.

2010-03-07 @ 13:49:48
URL: http://julleduvet.blogg.se/
Postat av: johanna kling

det svarta johanna-schabraket, lätt! :D

hahah, nej men jag tycker att det röda är supersnyggt på chaboukie, men älskar det oranga! :D <3

2010-03-07 @ 19:21:36
URL: http://johannakling.blogg.se/
Postat av: Karolina

Shit! Vilka snygga "outfiter"! :o Helt ootroligt! Har fan aldrig sett snyggare! ;)

2010-04-04 @ 18:58:40
URL: http://karolinaorauni.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag har gjort precis samma med min lamicell hjälm haha fast jag visste inte att du gjort det :P nu lär ju alla tro att jag härmade dig haha men det är okej;)

2010-05-23 @ 14:33:59



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0