SWEET SIXTEEN

som sagt fyller jag 16 år idag vilket medför att jag får börja övningsköra m.m ;]
har fått lite presenter, ska få lite mer imån å på lördag typ ? :) Det blir asnice :D

1. Vit Adidasväska :)
2. Vita Skor, (väntar tills det är lite bättre väder ute med att använda dom ;) ]
3. Grönt Scapa Schabrak :) :) :) :) :) Mamma betalade lite på det i födelsedagspresent :) Mössa kommer oxå att fixas till detta ;)
4.
Hårsnoddar å lite smått
5. En trisslott av mormor, vann dock inga miljoner :( xd
6. Lite pengar åsånt :P
7. Ett kort  med ett paket till fick jag på posten. Ett minikort och ett minipaket, stod inte från vem utan det stod gissa det du. Men jag gissar på att Maya ligger bakom detta ? ;] I paketet var det en nyckelring med 2 bilder på mig och Chaboukie i :D Blev superglad, mkt spännande med en sån mystisk present :D

Sen får jag av bror imån & farmor och farfar ngn dag oxå, samt av jojje (A) xD :) Slänger upp bild på de nya sakerna sen :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart köpte du schabraket? Skitsnyggt och grattis! :)

2010-03-18 @ 19:25:56
Postat av: Sanna

Grattis, grattis!

Hoppas att du haft en toppenbra födelsedag!

Skitsnygga grejer, schabraket kommer bli jättebra!!

2010-03-18 @ 19:42:19
Postat av: Josse

förlåt men har lettat som en galning överallt ,

men vet du vart hon köpte shabracket elr vart ma kan köpa? :(

2010-03-18 @ 19:46:11
URL: http://brownieffs.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jättefina saker :D

2010-03-18 @ 19:48:47
Postat av: Tove

Vars köpte ni scapa shabraket ifrån? =)

2010-07-18 @ 19:45:47
URL: http://sommarponnyer.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0