SEN EN FRÅGA ..

Sen en fråga när jag ändå är igång, stör ni er så jäv*a mycket på att jag inte trampar ner mina hälar 24/7 ?
bara undrar, jag har ett naturligt skänkelläge och tyngden i stigbyglarna, räcker inte det ? Jag ska inte trycka ner mina hälar mer än vad som känns okej för då blir det bara konstig. men man kan ju alltid jobba på att töja ut hälsenorna eller något .. men vad får ni ut av att kritisera helahela tiden ? ;] tyck jag är barnslig som skriver sånt här men jag har all rätt i världen att skriva va jag tycker .. jag säger inte att jag är bäst men jag säger som jag tycker saker är, sen tränar jag för tränare ... de har full koll på vad jag behöver öva på & man kan inte fokusera på allt samtidigt .. man blir aldrig bäst på allt så isf kan ju ni kritisera min ridning the rest of your lifes isf ;) think about it <3

Kommentarer
Postat av: erika

tycker du har helt rätt + att ma inte ska trampa ner jättemkt.man ska bara ha ETT LÄTT tramp i stigbygeln och det som känns bra/stabilt är ju det som passar en själv :)+ älskar dina bilder!<3

2010-03-12 @ 22:25:34
URL: http://justsoome.blogg.se/
Postat av: Maja

Var det inte så att du skrev om din hoppsits och nån sa att du typ kunde förbättra den genom att trampa ner hälarna? :P alltså inte för att klaga på dig, verkligen inte men har man en blogg överhuvudtaget kommer man alltid få kritik och det kan man inte alltid skriva om utan det får man antingen lära sig att ta eller skita i helt enkelt.

2010-03-12 @ 23:06:41
URL: http://majajonson.blogg.se/
Postat av: Hannaa

Jag tycker att du har en väldigt fin sits! Om dom inte gillar din sits så behöver dom väl inte kolla på den! ;)

2010-03-13 @ 15:31:27
Postat av: amelia:))

jag älskar din sits & själv har jag väldigt svårt att hålla nere hälarna ! Så ta nt åt dej :)

2010-03-14 @ 13:57:37
URL: http://onlyymylife.devote.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0