WIHO

jag tog mig upp innan klockan 11, tanken var att jag skulle upp vid 10 .. men aja .. somnade aldrig igår förren typ 2 eller något..
Om en stund drar jag ner till Ridhuset & rider Chaboukie för första gångnen i år, fast vi ska tömköra honom lite först så jag inte sitter upp på en idiothäst XD
Och i helgen åker vi ner dit & hoppar, vet inte om det blir han eller Edvin eller båda. Men det märker jag nog haha ;D
Ska även fotografera Johanna & Josephine någon dag, det blir superskojjsigt :D <3
NÅGOT NI VILL LÄSA OM ?! KOMMENTERA :D !



Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken utsutning har du till tävling ?

vilka benskydd , schabrak ? <3

2010-01-04 @ 11:38:31
Postat av: Sofia

Nya designen är jättefin! Gillade den innan också men undrar var du har köpt schabraket du har på den stora bilden på designen? Vilket märke?

Jättebra blogg förresten!

2010-01-04 @ 11:42:17
Postat av: Anonym

Nya designen är jättefin! Gillade den innan också men undrar var du har köpt schabraket du har på den stora bilden på designen? Vilket märke?

Jättebra blogg förresten!

2010-01-04 @ 11:43:08
Postat av: johanna

har du alltid magplattan när du rider även om du rider dressyr? :P

2010-01-04 @ 13:54:07



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0