UTRUSTNING

Ja, vad använder jag för utrustning ? Här kommer allt! (:


Jag har ett Claridge House Träns från hööks med matchande martingal.
Dock så använder jag inte martingalen, men har den som brösta när jag tävlar för jag
tycker att det är fint (:


Novabett. Chaboukie är väldigt känslig i munnen & han fungerar jättebra på ett sånt här bett. Även Edvin gör det som är ännu känsligare, på ett vanligt tränsbett vill han inte ta stöd vilket han gör på detta.


Appaloosa Golden Star (Prestige).
Vi köpte den begagnad & jag älskar den, jätteskön & bra skänkelläge. Sen har den rätt färg också :)


Hampa Pro Benskydd, svarta & bruna. Sen använder jag alltid boots på Chaboukie också.





Tretorn Advance Svarta, inte nog med att dom är snygga, dom är hur sköna som helst & ger ett jättebra stöd tycker jag ! :D


Racesafe Säkerhetsväst, Svart - Jätteskön :)


John Whitaker ridbyxor, svartgråa & blåröda


Jackor: Röd & Blå tunn softshelljacka från hööks
Röd Equilinejacka, vit text på armen, tunn.
Blåröd Dunjacka - john whitaker
Blåröd, tunn jacka John Whitaker


Lamicell Transformer hjälm som jag blingat själv (:

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Vi har nästan allt lika. Ett "tips"/upplysning bara.. De där säkerhetsvästarna har visat sig vara de minst säkra, själv höll det på att gå riktigt illa pga den en gång, har alltså bytt ut den..

Söt och snygg din häst är med snygg teckning också, like it! :)

2010-01-02 @ 16:58:09
URL: http://stallsnack.blogg.se/
Postat av: sofia

va fina saker:)

har med blingat min hjälm, men ska kanske bara ha en blomma som jag gjort, har massa annat med. hihi xD

jättefina saker iaf:)<3

2010-01-02 @ 18:28:58
URL: http://iippajaz.blogg.se/
Postat av: alina

bra inlägg :D

2010-01-02 @ 21:02:48
URL: http://alinich.blogg.se/
Postat av: josse

hej snälla snälla svara i min blogg. vart ar du köpt den tunna blå röda jw jackan?:D vill gärna köpa den

2011-08-01 @ 16:53:09
URL: http://uunderstatment.blogg.se/
Postat av: Jenny

Snälla säg att du vet vad modellen på höst/vår jackan ifrån JW heter? :D

2011-09-21 @ 11:02:59



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0