TORESTORP, SOMMAREN 2009

här kommer lite bilder från torestorp i somras. verkligen mina favortibilder, älskar dom ! får aldrig nog av att kolla på dom :D fotografen är johannabästavän :) med min kamera, Nikon D60


innan ditfärden


innan LC


finingen i LC


Chaboukie & Jag i LC


efter målgång så drar han sina små "bocksprång" :D han är så söt :D


bumpbump :') <3


<3


nolla & jättejätteglad ? XD


jaa menar ju det, jag var ju jättejätteglad :D xD


fin chaboukieplutt :)


han bara ehh, vad långt tid ni tar på er, jag vill galoppera, jag sover väl sålänge xD


<3


tungan rätt i mun som alltid ^ LB


<3 LB


<3 LB


min favoritbild på honom, helt underbar! har den som förstoring här hemma också! :D<3 LB


<3


duktig pojke :)


var sist så prisutdelningen väntade direkt efter målgång :)


asså vilka miner jag gör hela tiden xD


söte :)




<3


efter LC tror jag, gud vad glad man ser ut ? :D XD

Kommentarer
Postat av: Alice

Ni passar jätte bra ihop:D

2010-02-18 @ 10:47:55
Postat av: Liza

Guud vad fina ni är! Verkligen!

Undrar om tävlade i Lundegård i somras? Eller i våras var det väl egentligen..? Jag lade märke till ett ekipage som var väldigt lika er iallafall :)

2010-02-18 @ 13:26:24
Postat av: Anonym

Jättefina bilder! :D Vad har du för objektiv, jag har också en Nikon D60? ;P

2010-02-18 @ 18:40:41
URL: http://ssofiaaaas.blogg.se/
Postat av: Anonym

omg as fin häst är den din ? :D

2010-02-18 @ 21:29:08
Postat av: Malin

Jättefina bilder:)

2010-02-19 @ 12:03:15
URL: http://alltomponny.blogg.se/
Postat av: Lisa

vilken fin ponny du har! :)

2010-02-19 @ 16:12:34
URL: http://roscorbob.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0