FRÅGA TILL ER LÄSARE

har ni bra självförtroenden när ni rider ? :)

Kommentarer
Postat av: Melinda

Ja har fått det de senaste halvåret :)

2010-02-23 @ 20:55:41
Postat av: Elin

Beror på vad jag rider, dressyr utan publik så ja. Hoppning är de oftast sämre med men de beror mest på att jag har haft en extrem höjdskräck förut då jag har haft stopp vid 90 cm, att hoppa Lc+5 med c ponny (85cm) har funkat men Lb har inte alls funkat. sen i tävling så har jag inte spec bra :p mwn nu går hoppnyngen mkt bättre så vist blir jag osäker ibland på 90-1 m men de funkar :)

2010-02-23 @ 21:04:20
Postat av: elin :)

det suger typ, visar det inte , men inutti är jag sämre än alla andra. dock får min tränare mig på mkt bättre tankar. tack til kaaaarin :D<3

2010-02-23 @ 21:27:41
URL: http://eelinhjohansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är mkt upp och ner, jag rider två hästar, och när jag är hos min ponny blir jag lugn och mitt självförtroende är på topp, men hos min häst blir jag lätt osäker, då jag hon ibland är jättestressad och svår att kontrollera, det får mig att känna mig dålig, att jag inte kan kontrollera henne ''/

2010-02-23 @ 21:30:29
Postat av: Lisa :D

du är så jävla snål!!!!!!! du vill bara vara perfekt själv men hjälper aldrig andra med med deras bloggar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-02-24 @ 12:02:32
URL: http://itsadream,devote.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0