?

ANONYM: SERIÖST! har du problem med dina fötter ? trampa ner hälarna. 
man ser det tydligt på dina filmer på Y.T att du inte trampar ner hälarna och att din ponny är behov av ett martingal när du hoppar!

för det första, moget att kommentera anonymt eller. du skriver bara så för att trycka ner mig, du står inte för det su säger. nej jag har inte problem med mina fötter, har du problem i ditt huvud ? Jag tror inte att du är perfekt och gör allt perfekt så du kan slösa din tid på att förbättra dig själv istället för att försöka trycka ner mig.
Och nej han behöver inte martingal, isåfall hade jag haft en på honom!

sen till er andra, jag kan ta kritik men det beror på hur man framför den till mig. inte på ett sånt sätt ovan som enligt mej är skrivet ganska otrevligt.

vad har man tränare till, jo dom ska hjälpa en att lyckas med det man vill & rätta till saker och förbättra saker. göra en till en bättre ryttare. så jag tar kritik från dom, men inte från någon anonym.


Kommentarer
Postat av: Sara

allvarligt, du har ju jättrebra skänkel :S

2010-02-09 @ 20:25:34
Postat av: Anonym

Orka bry sig, säkert bara någon som är avundsjuk :)

2010-02-09 @ 20:48:10
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

SVAR: Haha eller hur, håller med på den punkten! x) Jag har tränat några gånger för A-tränare och för ryttare som varit s.k. "elit", men som inte kunde förmedla kunskap för fem öre och man hade fått mer ut av att träna ensam hemma! För mig kvittar det vilken "bokstav" eller utbildning en tränare har -Sålänge personen vet hur man ska rida och kan få sin elev till att göra det, då är man en duktig tränare enligt mig! Tränare redan för två sånna personer, så något byte kommer jag definitivt inte att göra... :P



Ditt inlägg: "nej jag har inte problem med mina fötter, har du problem i ditt huvud ?"



HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH! xD Bry dig inte om sånna kommentarer -Sålänge du själv känner och vet att du inte gör fel så ska du aldrig lyssna på "anonyma" kommenterare! ;D

2010-02-09 @ 20:53:58
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/
Postat av: Cornelialyck

Gud vad omoget,hon gör så för att hon är så jävla avensjuk på dig och din häst :)

2010-02-09 @ 21:04:14
Postat av: Rebecka- Dressyren

Det är bara någon som är otroligt avundsjuk :D Du har jättebra sits:D Lyssna inte på den personen:)

2010-02-09 @ 21:40:06
URL: http://dressyren.webblogg.se/
Postat av: Therese Augustinsson

Usch vad jag blir arg på sånna. Att dom ens inte vågar erkäna vem det är som framför det.

2010-02-09 @ 21:47:50
URL: http://gatess.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag förstår att du inte svarar på sådana kommentarer men jag skrev en för ett tag sen som jag absolut inte menade något illa med, bara kunstruktiv kritik :). Blev dock lite sur när du då inte la upp den kommentaren. Men jag hoppas att du tar åt dej av kritik som inte är formulerad eller så korkad som det exemplet du hade ovan :P

2010-02-09 @ 23:24:08
Postat av: Anonym

tycker det var ett riktigt bra svart till anonym (y)

2010-02-10 @ 12:25:56



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0