CHABOUKIE - 21 FEBRUARI *

Tävlingsdebuten för år 2010 idag då

Startade en LB ( 1m )Ridklubben Udden.

Jag red kanske vid 17 eller något sånt, så hade hela dagen framför mig :)

På framhoppningen var han ritkigt riktigt fin & hoppade helt underbart med luft mellan honom och hindret. På banan var han jättefin & galoppen var jättebra. Han lyssande jättebra på mina hjälper och somsagt ett väldigt bra tryck i galoppen så detta resulterade i en nolla :) Riktigtriktigt nöjd är jag, en till nolla så får jag hoppa AVD A t.o.m LB ;) 
men det spelar mig ingen roll, jag vill bara ha stadiga nollor i LB så att jag snart kan upp och hoppa LA för vi är verkligen på gång ! :D


Kommentarer
Postat av: idabergström

grattis :D

2010-02-21 @ 20:12:36
Postat av: Anonym

Film? :)

2010-02-21 @ 20:54:25
Postat av: Liza

Vad kuul, grattis!!

Fick du nån placering?

2010-02-22 @ 16:45:20



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0