MIN UTRUSTNING

John Whitaker Hjälm -

Jag tycker den är väldigt skön och lyckades pricka rätt storlek när jag beställde på internet. Finns bl.a hos skarahastport.se
Jag tycker den är snygg & annorlunda och det var nog därför jag köpte den. Som ni kanske har märkt så vill jag inte se ut som alla andra utan kör på lite utstickande saker och färger men matchningen ska fortfarande vara fin ;D Så denna hjälmen passa bra då det nästan inte är alls många som har den och så är det ju JW (L)



Racesafe säkerhetsväst -

Jag tycker att denna västen både är riktigt snygg och riktigt skön! Jag gillar att rida med väst, jag känner mig säkrare, den besvärar mig inte eftersom att jag är van & jag tycker det är snyggt oftast :D!
Jag har köpt min väst på Hööks. Det bästa är om ni provar innan ni köper, jag har Dam S. Som kanske är lite stor, men den under var lite liten fast då var den helt inspänd. Men en väst jag verkligen gillar

Tretorn Advance Svart -

Den är inte bara sjukt snygg, den är även sjukt skön. Stöveln ligger väldigt bra mot sadeln och jag skulle inte vilja byta ut de mot ett par läderstövlar även om läderstövlar också är snygga :P Dom är även sköna att ha på sig, de var lite stela i början men efter någon vecka så är de underbara. Jag har storlek 39, normalt skaft. De är lagom i foten då jag har sånna där ilägg, annars hade jag kunnat ha ett par 38:or. Dock så är mina väldigt stora i vaderna, har så smala vader :P Fast det är inget som märks :P
Finns på massa olika ställen, t.ex ridsportbutiken.net för 2998:-


John Whitaker Ridbyxor -

Jag har ju sånna här i både svartgrå & rödblå. Riktigt sköna men framförallt så är det i stort sett inga som har likadana. Även dessa sticker ju ut lite, de syns men är ändå stilrena och snygga. De finns bara några få exemplar kvar tror jag då de inte tillverkas längre.

Kommentarer
Postat av: Morris

Eftersom det inte finns några kvar och dem typ inte tillverkas, kan du väll säga vart du har köpt dem? :P Det är för fan bara du och Bella som har sånna :S Vart har du köpt dem??? och säg inte bara "beställt från england" för vart man än söker och hur man än söker på antingen google eller ngt så hittar jag det inte :P Och det är jag nog inte ensam om :P

2010-04-07 @ 19:42:05
Postat av: Anonym

Kan du inte säga vart du har köpt JW ridbyxorna?

Jag har letat efter sånna sen första gången jag såg dom för typ 2år sen å jag hittar dom verkligen inte :(

2010-04-07 @ 20:43:42
Postat av: Rosanna Zimdahl

dom där ridbyxorna är Väldigt snygga;)

2010-04-08 @ 09:43:05
URL: http://hastdiggaren.blogg.se/
Postat av: Moa Fröberg - letar D-ponny att ha på foder ifall folk undrar

undrar ifall du bara har folk du känner som bildlänkar eller om du skulle kunna ha mej där oxå? ^^ isf kan jag länka dej med bild på min blogg. ;d

2010-04-08 @ 16:04:22
URL: http://moaamandaa.blogg.se/
Postat av: Inez

Nej! Jag har ju letat efter sånna! Fasen oxå ;'(

2010-06-02 @ 19:44:25
URL: http://inezohrman.blogg.se/
Postat av: Tina

Hej ! :)

Kan du inte säga vart du köpt dom och hur mycket dom kostar? :)

Dom är skit snygga vill verkligen ha såna :)

2011-04-09 @ 07:27:42
Postat av: emma nyman

Hejsan jag säger som alla andra kan du inte sägta vart du köpt dom, vill verkligen ha såna dom är skit snygga. Skulle bli super glad om du svarade vart du köpt dom! :)

2011-07-25 @ 00:54:17
URL: http://emmanyyman.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0