...

just nu tycker jag mest ni klagar här på bloggen ?
jag vill mer än gärna ha en förbättring, eller så kan ni ju sluta besöka. hoppas några av er känner igen sig...

- En gång för alla (igen) jag ger ut de sidorna jag vill ge ut, jag tänker inte sitta och kommentera varför eller varför inte för jag får ändå bara massa spydiga svar hela tiden. ni är väl bara avundsjuka eller något. jag bryr mig inte, men jag står fast vid mitt & stör ni er så himla mycket på det så kan ni lika gärna sluta besöka bloggen ;]


Kommentarer
Postat av: Josefine

orka hålla på att klaga, men jag tror folk bara är avundsjuka. tycker du har en jätte fin blogg:)

2010-04-16 @ 12:15:43
Postat av: Sophia

tråkigt!! :(

Men jag tror också folk är avis..

Och som sagt, folk gillar ju bloggen annars skulle de inte besöka den :)

Men vad hände med ridbyxorna?? Är de sålda????

2010-04-16 @ 16:28:37
Postat av: Moa Fröberg

stör mej as mkt på folk som bara klagar.

Men jag gillar din blogg jättemycket iaf :D den är verkligen superfin! ;)

2010-04-17 @ 19:42:37
URL: http://moaamandaa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0