DAGEN

Chaboukie ska typ vila idag. men jag är jätteridsugen ju :D Får se hur det blir med saken, solen skiner & himlen är klarblå :D Ska skriva lite seriösa inlägg nu och fixa massa saker + städa rummet innan klockan blir för mkt ;]

- Har förresten beställt hem ett par Svart-Gråa JW ridbyxor som kommer till veckan. Som jag sedan kommer att sälja här på bloggen. Så om det finns intresse så får ni hålla koll i veckan. Nypris på ca 1000 lappen, men sen är dom mycket eftertraktade & väldigt ovanliga i Sverige... ;D Får se vad jag säljer dom för.
Storlek Medium, precis som jag har, jättestretchiga och sköna, dock så är det ett snöre högst upp där det vanligtvis är gylf och knapp. Så man kan ställa in dom precis så dom sitter bra. Mer info får ni när dom kommer.




Kommentarer
Postat av: bianca

är dom små i storlekarna? tänkte etersom du har medium och är smal! :)

2010-04-11 @ 18:37:53
URL: http://biancabruni.blogg.se/
Postat av: Julia Morris

Jag köper dem direkt! :) Hur ska jag betala?

2010-04-11 @ 21:12:28
Postat av: Sophie

Åhh, jag måste bara ha dom :D Kan du inte beställa hem fler så kan du sälja de på bloggen? (:

2010-04-11 @ 22:44:42
URL: http://sussiiis.blogg.se/
Postat av: Karin

Vart är den jackan köpt ? :D:D

2010-04-12 @ 00:51:33
URL: http://kaarinlundberg.blogg.se/
Postat av: hanna

Hej, Du betällde dom på nätet va?

Kan inte du länka sidan eller vill du ha den för dig själv?..Du skulle vara jätte snäll om du gjorde det.

2010-04-12 @ 17:30:46



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0