CHABOUKIE - 27 APRIL

skrittade i 1 timme & 40 minuter, känns himla gutt ska ni veta ;D Så himla bra att han får komma ut så himla länge, mest på asfalt men även på gräs & grusvägar :) Det är bra att verkligen bara ta långa skrittrundor, försöker iaf att göra det en gång i veckan :) Imån blir det ett dressyrpass i antingen paddocken eller på gräsbanan :) Ska kanske intervallträna någon dag med, eller något. Får se hur jag lägger upp ridningen, ska prata med mamma också :)

Och ni som tror på att jag hoppar honom jättejätteofta haha ni är ju bara för himla söta. Jag hoppar han verkligen inte ofta, jag hopptränar bara varannan vecka för annars blir det för mycket då man tävlar vissa helger också. Jag hoppade honom söndagen den 18 april & måndagen den 26 April & mellan dom gångerna så hoppade jag 3 språng en dag. Kan inte kalla det mycket ;] Och innan den 18 så hoppade jag inte förren den 5 April typ :P
Så ta reda på mer fakta innan ni ens säger något, tänk innan ni öppnar munnen :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du tävlar också, dummer ;D

2010-04-27 @ 20:21:04
Postat av: michaela

det skrev hon med också !

"jag hopptränar bara varannan vecka för annars blir det för mycket då man tävlar vissa helger också"



jag gillar din blogg!

2010-04-28 @ 00:01:22
Postat av: Bella :)

te anonym. Det är ju det hon skriver 'jag hopptränar bara ungefär varannan vecka eftersom vissa helger blir det ju tävling.'

Stupid.

Jag tycker en häst kan hoppa 1-2 gånger i veckan (hoppträning te.x. på tisdag. Sen tävling.) Fast det beror också på vilken häst man har, min polle går det inte att skippa än träning på och sedan tävla han får nervösa sammanbrott ;) Jag brukar tävla varannan helg så veckan efter tävlingen brukar jag dock skippa träningen annars blire för mkt :)

2010-04-28 @ 07:55:07



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0