FRÅGESTUND AVSLUTAD

här kommer frågorna & svaren!



Fråga: Hur gammal är din häst?

Svar: Han är 5.



Fråga: Hur ser en vanlig dag ut för dig?

Svar:
För det mesta så går jag upp 06.20 sen åker jag bussen hemifrån vid 07.15, sen går jag då i skolan såklart. När jag slutat så åker jag buss hem & äter sen så går jag för det mesta till stallet, rider å så sen hem & datan xD men det är ju inte likadant varje dag, i bland är jag med kopmisar å så med ;D



Fråga: Hur länge har du ridit?

Svar: Sen jag var 8, så i 7 år nu.



Fråga: Varför är du bäst?

Svar: Hahah, jag är väl knappast bäst xD



Fråga: Tycker du att det är viktigt med märkessaker till hästen eller sig själv?

Svar:
Nej det tycker jag inte, men de saker so jag hittat som är märkessaker tycker jag väldigt mycket om men jag köper det jag tycker i fint, dock inte för dyra saker, det är bara slöseri med pengar!



Fråga: Vart har du köpt dina JW byxor?

Svar: Dom kommer från england.... ;)



Fråga: Vad är det högsta du ahr hoppat med Chaboukie?

Svar: 115 oxer, han är fortfarande ung & vi har all tid i världen på oss att hoppa högt :)



Fråga: Hur lång är du?

Svar: 165 typ.



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0