NÄR SKA FOLK BÖRJA SKAFFA SIG ETT LIV ?

Jadu det kan man ju undra, den här kommentaren fick jag innan ^^

"ahah lite roligt för du vill satsa på sm, good luck din ponny e rädd för allt och du rider uselt"

För det första så får väl alla har ett mål, å andra sidan är det inte säkert man når det, men jag strävar mot det & vet att Chaboukie har kapacitet för att gå de klasserna. Han får ändå inte gå SM förren om 2 år. Nummer 2, han är rädd för allt, jo men det är väl inte så kontigt? Han är ung, 5 år, har inte varit alls mycket i ridhus, han får reagera så, det är helt okej. Alla hästar har väl inte varit proffs från början, alla har väl inte alltid varit coola redan från början, eller ?!? Sen om du tycker jag ridet uselt, jo visst får du säga det, dock så tar jag inte åt mig ett skit för att du skriver anonymt och inte kan säga varför jag rider uselt. Dock så är ditt IP-Nummer registrerat, SYND! Så om du har något mer att tillägga så är du välkommen att kommentera om du vågar stå för vem du
egentligen är.


Kommentarer
Postat av: Alexander Johansson

jag tror att du kommer att rida sm om 2 år :D för att du och Chaboukie är bäst :) <3333

2009-11-09 @ 19:43:26
Postat av: alice

skit i vad dom säger Han är en toppen häst för att vara så ung! Alla hästar har sina svagheter tex ridhus?! En häst i mitt stall är 4 eller 5 år och gått unghäst sm redan det tycker jag är jätte tidigt! Men om man jämnför honom men Chauboukie så ligger dom på ungefär samma utbildnings nivå! Jag menar vilken häst skulle man kunna tävla redan som 5 åring och Få super bra resultat med sej hem? Inte många alls!

2009-11-09 @ 19:46:18
Postat av: caroline

du rider ju asbra. :) och jag tror oxå på att du kommer tävla sm, kankse nt om två år men typ 3-4 och jag tkr verkligen duuu rider sjukt bra:D

2009-11-09 @ 19:56:57
URL: http://baraacarro.blogg.se/
Postat av: Ylva

Haha jag håller med Alexander, och jag är avundsjuk på dig xD

2009-11-09 @ 20:09:42
URL: http://hovavtryck.blogg.se/
Postat av: yomacaflobow på bdb

Jag vore tacksam om jag red som du! :D

2009-11-09 @ 20:30:05
Postat av: Anonym

Den som skrev det där borde inte bry sig, för det är ju inte sant...



<3

2009-11-09 @ 21:49:45
URL: http://emmakraaijenbrink.zoomin.se
Postat av: Emma K

Den som skrev det där har ju helt fel,och fegt att inte våga stå för det man tycker... om den personen tycker det kan den ju tycka det inom sig eller hur?



han är jätte fin och du rider bra så är det!

<3:)

2009-11-09 @ 21:54:05
URL: http://emmakraaij
Postat av: jojje

Du vet vad jag tycker, ni är bäst! <3

2009-11-10 @ 10:08:47
URL: http://jjkling.blogg.se/
Postat av: Fanny

Fok är avundsjuka och allmänt Iqbefriade ;D Careface på dom lixxom :') Ni kommer lugnt till sm :D :D <33

2009-11-10 @ 17:59:34
Postat av: mikaela :))

haha lol!



Du rider asbra ju :)

2009-11-10 @ 18:28:23
Postat av: louise

du ska ta åt dig av såna här kommentarer (Y) det är bara extremt avundsjuka på dig : )!

2009-11-10 @ 19:10:40
URL: http://ernerhaav.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0