TRÅKIGARE ÄN TRÅKIGAST

jag har vant mig vid att alltid ha något att göra, varje helg så är jag hos någon eller någon är hos mig. Idag blev det inte så, alla var upptagna med annat så nu sitter man här och vill sjunka genom jorden. Borde plugga, städa mitt rum och massa sånt men jag har inte lust med något just nu. Kanksekanske hjälper mamma att måla, får se hur morgondagen blir. Säkert likadan, måste göra något. Hela tiden, typ...
Ska rida Edvin på förmiddagen & några ska komma och provrida Mon Amie, sen kanske det blir IKEA och kanske en sväng in på Modehuset? Vem vet .. hoppas på att något skojjigt ska hända iaf.
Sen har jag 0 kronor kvar och är sjukt godissugen.. inte heller bra .. haha
jag borde skaffa mig ett liv ist, får se vad jag hittar på.. <3

Kommentarer
Postat av: Johanna Torudd

Vi kanske oxå ska in till Modehuset imon :D men jag vet inte när.. men vi ska typ kolla jacka till mig :) <3

2009-12-12 @ 22:43:51
URL: http://johannatorudd.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0