SVAR TILL FRÅGESTUND

Fråga: Vart får du alla pengar ifrån eftersom du kan köpa så mycket dyra och fina grejer?
Hästgrejer är trots allt inte det billigaste.

Svar: Mina stövlar sparade jag ihop till i våras, hade precis fyllt år & fått barnbidrag. Annars får jag bara barnbidrag varje månad & har inte så mycket pengar att köpa saker för eftersom att man måste köpa kläder, skor också ;) Jag köper någon hästsak någongång ibland ;)

Fråga: Vart kan man beställa sådanna john whitaker ridbyxor som du har?

Svar: Har svarat på denna frågan innan & det är många som undrar. Men tyvärr så ger jag inte ut sidan ..

Fråga: Vad heter dina hästar?

Svar: Chaboukie (D-Ponny, skäck, född: 2004)
Mon Amie III (B-Ponny, fux, född: 1996)
Lucky Red Swallow "Svalan" (fux, född: 2008 mamman är Mon Amie III)
Half Moon Princess "Fiffi" (fux, född: 2009 mamman är Mon Amie III)

Sen har jag en lånehäst som heter Ekhagens Marengo men kallas Edvin.
Är en mörkfux född: 2005.

Fråga: Hur högt har du tävlat?

Svar: LA med min gamla C-Ponny.
LB med Chaboukie.

Fråga: Vilken ridklubb rider du för?

Svar: Ölands Ryttarförening

Fråga: Ska du till ölandshoppet 2010?

Svar: Ja det tror jag :)

Fråga: Hur får du en så fin blogg?

Svar: Har lärt mig koderna & hur det fungerar ;D

Fråga: Kan inte du ha en bloppis?

Svar: Har inget att sälja just nu mer än 3 par ridbyxor & en kavaj ;D

Fråga: Hur många hästar har du?

Svar: 4 egna, en lånehäst

Fråga: Vad är det högsta du har hoppat?

Svar: 120 med C-Ponny
115 med D-Ponny

Fråga: Tänker du tävla dressyr med Chaboukie?

Svar: Ja

Fråga: Om du nu blir kvalad till SM vilket år tror du det blir?

Svar: Jag satsar för att kvala till SM, 2011 eller 2012 :)
Ingen idé att stressa, det tar den tid det tar :)
Men det är ju inte säkert att jag kvalar, men det är mitt mål iaf.

Fråga: Varför är Edvin din låne ponny när du redan har så många hästar?

Svar: Chaboukie är den enda som jag tävlar. Kan vara kul att ha 2 :)

Fråga: Hur mycket kostade dina hästar?

Svar: -

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är rätt egoistiskt att inte "lämna ut" hemsidor där dem säljer grejjer, eftersom det är saker som är till för alla..

Det är väl bara kul om folk gillar det du köper, och också vill ha det...

2009-12-19 @ 23:33:28



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0