PLUGG, PLUGG & ÅTERIGEN PLUGG

har pluggat svenska i 2 ½ timma nu med min bokrecension om boken Da Vinci Koden, men nu är jag klar & det känns sjukt skönt. Värsta lättnaden!
nu när jag ändå är igång så känns det som jag ka fortsätta, för det behövs för mitt samvete, det räcker att jag sänkt mej i SO. Nu fortsätter jag vidare, med plugg till No-läxförhör imån, läsa en jättedålig engelska bok 60 sidor & plugga tyskaläxan till nästa vecka & nästa veckas So-prov så slipper jag göra det senare.

De senaste 2 ½ timmarnas räddning har varit Robbie Williams & lite choklad, dock så var jag inte så sugen på det men har ätit lite iaf :)



+ Robbie Williams musik ;)

Kommentarer
Postat av: mikaela

vad fint du skriver ;o

2009-12-03 @ 20:13:32
Postat av: Alexander Johansson

du är duktig du som pluggar :D<333

2009-12-03 @ 20:15:01
Postat av: ebba

shiet vad fint du skriver ! ;o :D

2009-12-03 @ 21:55:23



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0