ÖNSKELISTA

här kommer massa saker som inte skulle sitta fel ;D


Laptop, netonnet.se 4 490:-



Halsband, Cocoo.se 195:-
eller annat guldhalsband, inte lång kedja, gulligt med ett hjärta på oxå :)


Schabrak, hööks.se 229:-


Röda ridbyxor, har tappat bort adressen, men dom kostade 99:-    :O


trippeltång, sjuktsjukt fina lockar ! 399 :- hos elgiganten.se ( måååste haa! )



Ridtäcke, hööks.se , 299:- ( ska nog mamma köpa )


Adidas Tröja, stadium.se , 699:- (asfiiiiiin!!!!!)


oranga boots, vi beställde sånna för aslänge sen, dom fanns inte i lager då så dom skulle höra av sig men det har dom inte gjort, vi ska kontakta dom snart igen, det blir asfint till mina oranga/bruna saker :D <3

sen ska jag köpa massa saker själv oxå

sen skulle jag kunna få massa presentkort på hööks, då blir jag massamassaglad :D

Kommentarer
Postat av: Matilda :)

vart köper du bootsen?

2009-12-08 @ 16:14:07
URL: http://thildasvensson.blogspot.com/
Postat av: Sofie H'

Kommit på vart ridbyxorna är ifrån? Assnygga :D

2011-06-14 @ 10:38:08
URL: http://loewen.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0