JIPPI

beställt hjälmen nu, hoppas att den kommer inom kort så jag kan slänga upp lite bilder på den! :D för ni får hålla ut tills den dimper ner här hemma ;D
jag längtar tills imorgon när jag ska rida Mon Amie och jag ska tvinga min (jätteduktiga) fotograf till mamma att fota mig & mon amie. chaboukie ska även sättas igång i morgon, det kommer bli jättekul att se hur plutt är att rida nu när han har vilat. sen drar tävlingarna igång i februari eller något och jag längtar så mycket så det kan ni inte föreställa er!
iår får ju jag kvala till AVD A med honom & ska börja hoppa regionalt också :D (happyface)

langar lite bilder som jag tog i dag på morgonen i stallet, har ni några önskemål om bilder / saker till bloggen så kommentera. Jag läser allt & svarar på sånt som behövs svaras på! :D


Mon Amie


Mon Amie


Mon Amie


Chaboukie knasponni !


Chaboukie knasponni ! :D <3

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0