HISS&DISS



- Bara 2 dagar kvar till julafton vilket innebär, träffa hela familjen + farmor&farfar
äta massa god julmat & ostkaka<3 samt få en massa roliga saker i paket :D <3

- Min nya design, själv tycker jag att den är jättefin & jag är nöjd. Lär ju inte vara nöjd i mer än några dagar, men orkar inte fixa om den än på ett tag.

- Snön för att den är kul att fota i, fint att fota hästar i snö. Det kommer det bli massa av på jullovet kan jag looova er! ;)

- Jullov, fyfan vad nice ! :D



- Kylan, det är så sjukt kallt ute just nu. Igår var det -13 grader på morgonen & -17 på natten. Lixom här i sydöstra sverige, inte okej

- Att julen och allt snart är över samt mitt älskade jullov säkert.

- Att jag bara fick G i bild xD

- Folk som inte står för sina åsikter samt folk som ser sig själva som bäst & ska skryta med allting. Nej sånt gillar vi inte.

Kommentarer
Postat av: Thea

Hej! Vilket program använder du för att göra dina "designes" eller vad det heter till bloggen? :)

2009-12-23 @ 07:58:02
URL: http://ttae.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0