:D

2 dagar kvar i skolan, det blir nice att bara vara social med klassen :)

bara en termin kvar sen med alla<3

idag har jag fotat hästarna :) orkar inte ladda upp alla här så ni får kolla på jjohannagrant @ bdb
mina förstoringar på Chaboukie har kommit, alla julklappar är köpta & jag ska slå in dom jättefint ikväll :D<3
igår blev det ingen tävling med Edvin för vi kom inte iväg för det var alldeles för halt, istället så gav jag mig ut på fältet ( smart som man är, han vilade i fredags också )
Jag trodde all snö skulle stoppa upp honom men inte, han brallade & sen skulle jag börja galoppera & trodde han skulle dra iväg men han drog uppåt och åt sidan så jag flög av och blev sparkad på benet. Jag känner mig jättedum men aja xD Sen red jag Mon Amie & det gick super, hon skuttade runt som en kanin i snön & jag hoppas på att jag får en bild av Louise sen ;)




Kommentarer
Postat av: Johanna Torudd

Vad duktig du är! (; & trilla av och allt :* <3

2009-12-20 @ 20:26:56
URL: http://johannatorudd.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0