3 DAYS LEFT

3 dagar till julafton nu :) skolan idag, vi spelade spel & gick tipspromenad. Spelet var riktigt kul och det var länge sen jag skrattade så mycket xD Jag & Tess vann hela tiden mot Filip&Svante och Sanna&Mirsad/Hanna sen på tipsrundan så fick vi 7 rätt, frågorna var jättekonstiga. Alla var om våra lärare och typ vad dom gjorde när dom var små, men iaf så fick jag&tess varsin påse skumtomtar. Sen slutade jag tidigt, 12.45 då gick jag till stadsbiblioteket & satt där och väntade, sen kom alexander och hans kompis så följde jag med till JB & blev hämtad av pappa sen.

Har gjort klart pannbandet jag påbörjade igår, blev nöjd för att vara första gången, nästa gång ska jag ha ett platt pannband & sen ska jag testa att blinga det (; det blir spännande, funderar även på att sälja blingade pannband sen om det finns intresse vilket jag hoppas  :D <3




Bilderna är verkligen inte bra, det är mkt finare i verkligeheten även om det inte är fint xD <3

Kommentarer
Postat av: mikaela

jätte fint ju :),

vill också kunna göra sånna :)

2009-12-21 @ 19:45:39
Postat av: Sara Carlsson

:D (y)

2009-12-21 @ 21:23:50
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/
Postat av: Maja

Du vill inte säga hur du gjorde? (A)

2010-01-16 @ 23:28:21
URL: http://nasvallensbirk.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0