TÄVLING

Förlåt för min usla uppdatering ;D
igår så tävlade jag iaf, det gick jättebra!

LC (90cm)

Han kändes jättefiint här, gick jätteavslappnat på framridningen & taggade till på framhoppningen & på banan gick det helt kanonbra. Han tog alla mina förhållningar, hoppade även om jag kortade han massa, han orkar ju hoppa upp sig nu :D Allt stämde verkligen jättebra & vi slutade på 0 fel & unghästrosett :D

LB (1m)

Debuten i LB:n då, han var lika fin här på framridning & framhoppning. På banan gick han super dock så lyssnade han inte ibland när jag tog i han så ha körde upp huvudet ist & på en jättekonstig sväng upp på 4:an så kom vi helt äckligt jättejättejätte nära & han var i men rev inte :D sen kom kombinationen & han bärjade stå emot, han är typ hoppad det 2 gånger & ena gången på träning så blev han helt förskräckt av att det var 2 hinder på raken & la in 2 galoppsprång ist för 1  men jag tryckte på han & han lyssnade jättebra. Sen tryckte jag på han efter det & han bara for iväg men vi kom över dom 2 sista hinderna oxå.. jätteduktig var han .. så 0 fel här med :D Superdebut ;D xD

HAHA sen så "småbockade" han med mej när jag klappade på honom, han är jättesöt :')

han har verkligen skött sig idag :D










Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0