MITT RUM

Idag så fick jag mina förstoringar på Chaboukie som blev riktigt bra. Så har satt upp dem i ramar nu och satt upp på väggen där några andra bilder hängde innan, sen även ramat in en annan söt bild på buse. Ska även ha lite småbilder på honom på mitt bord bredvid sängen, sen så satte jag även dit Chaboukies & mina rosetter från Avd A. Har ju bara startat Avd A 6 gånger så :) Ska även hänga upp hans Avd B rosetter någonstans också så får Mon Amie & Rebells rosetter samt mina klubbrosetter hänga kvar ett tag till över fönstret :)

Såhär ser det ut nu i alla fall, :)







Kommentarer
Postat av: elin

skulle du kunna lägga ut någon bild på mon amie? vet du vart ponnyn finns nu? :)

jätte fin blogg btw :)

2010-06-02 @ 20:49:06
Postat av: Ponnynn

sånn bänk har jag också hatf ;O

2010-06-03 @ 07:28:11
URL: http://ponnynns.blogg.se/
Postat av: nelly

vill bara säga några saker t dig johanna ! <3

kan ju börja med att jag är så grymt sjukt imponerad av ditt arbete med Chaboukie , hur han har utvecklats från dag 1 till nu . det är verkligen ett starkt bevis på hur det kan gå om man bara vill , och kämpar på även när det är svårt !

ta inte åt dig av allt som alla säger , dom är bara avundsjuka !

du har gjort ett jätte bra jobb med Chaboukie och man ser sampspelet mellan er . kärleken mellan er har jag aldrig sett hos någon annan .

så fortsätt kämpa för du och Chaboukie kommer nå toppen , det är jag säker på ! <3

kramar nelly

2010-06-03 @ 20:31:10
URL: http://ccchipper.blogg.se/
Postat av: Josefin

så fint, har också en sån hörna i mitt rum med bilder och rosetter!

2010-06-03 @ 21:34:10
URL: http://ponnyteam.blogg.se/
Postat av: Angelica

Har du bara 3 rosetter? :o

2010-06-25 @ 14:12:27



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0