HEHE ?

Om man får säga idiot till någon här på en offentlig blogg så gör jag det nu, men det tragiska är ju inte att det är själva "Skvallerbloggen" som skriver skvaller utan det är ni läsare som skriver in massa falsk fakta som varken jag eller någon vettig person egentligen bryr sig om.

Lixom varför skulle jag egentligen sitta och ljuga? Jag kan ju inte alltid säga att det går toppen, för det gör det inte alltid och det måste man ta till sig och det gjorde jag direkt och eftersom jag känner Chaboukie så bra och då vi verkligen är ett team så är det för mig ganska lätt att analysera felen jag gör på honom. Tycker jag har blivit riktigt bra på det faktiskt :) Men åter till saken, så blev det lite missförstånd för oss på framhoppningen, kan visa bilder på underlaget om någon liten patetisk människa är intresserad, så efter ett stopp så sänkte vi ner och då gick det bra. Men jag skulle aldrig slå honom UTAN anledning och på tävling? Nej! 

Jag menar jag känner denna ponnyn väldigt bra, har haft honom i 2,5 år, mamma och jag har lagt ner allt jobb på honom då han bara var inriden och hoppad några kryss uppsuttet, man fick leda ut honom i hagen med hingstkedja och spö och hjälm på huvudet. Han hade inga muskler eller något när han kom till Sverige. Idag är han välmusklad, en sjukt härlig individ som vet vart skåpet ska stå och som alltid gör sitt bästa. Han skulle aldrig stanna bara för att jävlas med mig utan i 9/10 fall är det mitt fel. Men ibland kan han även bli väldigt tittig vilket han blev på ölandshoppet på hinder nummer 5 där han stannade 2 gånger men eftersom att jag red Avd B så blir man utesluten på 3:dje stoppet. Så jag red vidare de sista 7 sprången och det gick jättebra.

Egentligen finns det ingen anledning att jag ska sitta här och försvara mig då ingen människa som verkligen förstår skulle bry sig i alla fall, men jag skrev ner lite iaf :)

Så kan ju även passa på att dissa bloggen som heter http://rsskvaller.blogg.se , jag vet att jag ger den besökare nu men jag bryr mig faktiskt inte för den har ändå inget vettig att skriva nu. Den personen som sitter bakom skärmen och typ blir tillfredsställd genom att vara elak mot folk är ändå på en sån låg nivå så jag bryr mig faktiskt inte. Personens förra blogg blev raderad, så himla rätt för den var verkligen patetiskt enligt mig.

Så bara för att jag dissar den så hissar jag http://ridskvallerbloggen.blogg.se som egentligen inte är en skvallerblogg utan mer skriver vad några bloggare skrivit om. Men hon håller sig i alla fall på en normal nivå och skriver snällare saker och jag hissar bloggen bara för att jag dissar den andra typ.


underlaget på framhoppningen var värre än detta, för denna bilden är tagen i collecting ring :P

Kommentarer
Postat av: Therese Jensen

Inte för att va sån, men om man vet att underlaget är dåligt så debuterar man ju inte något där utan då väntar man ju och gör det där det är bra och ger hästen en rättvis chans!

2010-06-03 @ 23:04:17
URL: http://hoppryttareen.blogg.se/
Postat av: Sara Carlsson

den bilden tog jag på framridningen.. men ah ;)<3



och det var ju där det var värst

2010-06-03 @ 23:13:59
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/
Postat av: Therese Jensen

Nej jag har inte sett underlaget men eftersom det är på gräs antar jag att det är väldigt uppridet där eftersom det måste ha regnat för det ser blött ut.

2010-06-04 @ 07:16:17
URL: http://hoppryttareen.blogg.se/
Postat av: Inez

Jag fattar inte hur folk kan vara så elak! ;@

2010-06-04 @ 12:52:07
URL: http://inezohrman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Håller med dig till 100%!

2010-06-04 @ 14:35:26
URL: http://jennysandbergs.blogg.se/
Postat av: maja

STRUNTPRAT ! tycker du är riktigt jävla duktig ! du har format hästen själv, och har inte gett upp ! det är det viktigaste, och herregud, om det går dåligt på en tävling ? vad gör det igentligen?



keep up the good work !

2010-06-04 @ 14:57:04
Postat av: Anonym

äsch, bry dig inte om sånt, vem är perfekt egentligen? Ta inte åt dig

2010-06-04 @ 17:43:22
Postat av: caroline

så bra att den skitbloggen är borta hon satt och skrev sina egna kommentarer och snodde massa inlägg från flera personer och när jag sa något så skrev hon att jag var en hora och låtsades at det var någon annan som skrivit det

2010-08-30 @ 23:06:10
URL: http://internationalshowjumping.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0