TODAY IS THE DAY AFTER YESTERDAY

hehe, hade ingen bra rubrik så klurade ihop något smart ;D
iaf, jojje och jag kollade tv hela natten, fast på datan i SVT Play. Vi såg på Guds Tre Flickor och det verkar jättebra, såg alla 10 avsnitten, bara 2 kvar som inte kommir ut än. Men om inte Jenny blir ihop med Gustav igen så kan den jä*la serien slänga sig i väggen för då är den inte bra XD och då blir ju jag ledsen också :( inte bra (;
Idag är det några från Malmö som ska provrida Mon Amie, så vi ska åka ner till udden med henne sedan när tävlingarna är slut där. Hoppas det går bra, jag både vill sälja henne och inte, hon är hur mysig och trevlig som helst men jag orkar inte hålla igång 3 ponnyer heller . Helst av allt hade ju jag ju självklart vela ha kvar henne, men aja.
Den 13 Mars 2010 är det Mon Amies & Min 6-årsdag. Tiden går så sjukt fort, jag var väldigt liten på henne från början!

Kommentarer
Postat av: Ylva

Ahh, gud vad fin hon är :)

2010-01-03 @ 14:21:27
URL: http://hovavtryck.blogg.se/
Postat av: Johanna Torudd

Va fin hon har blivit ! :D <3

2010-01-03 @ 15:49:38
URL: http://johannatorudd.blogg.se/
Postat av: josefin coolingen kling

Du får se alla avsnitt först så ser jag dom sen, kanske, om jenny blir ihop med gustav xD hahah, tack för igår, det var kuuuligt ;D <3 men iaaaaf, du & mon amie är söta och det är en enorm skillnad på henne! Hon är asfin nu ju! :D

2010-01-03 @ 19:05:51
URL: http://jjkling.blogg.se/
Postat av: Charley

hej

Din Mon amie vad har hon för stam?

2010-07-02 @ 20:26:14



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0