INFO :P

pratade med mamma och hon förtydligade lite. Han har fällt sin vinterpäls men när han satte ny så blev den jättetjock men det förstår jag, för det har varit sjukt kallt i vår ;] Nog talat om det, lägg ner diskussionen ;]

Vad kul att ni verkar gilla min blogg och herregud vad många som svarat på frågan jag gav er, ska verkligen försöka göra mitt bästa för att den ska bli ännu roligare och intressantare :D Skriv något ni skulle vilja läsa mer om :)

Ska om ett litet tag dra igång en frågestund som besvaras efter helgen, passa då på att fråga allt ni undrar om :)

Kommentarer
Postat av: carroooo

Kan inte du typ lägga upp nå videor elr nå? :P Eller typ bilder/film i ditt stall coh så :) Skulle va värsta kul å se :D

2010-05-13 @ 22:35:16
URL: http://kitab.blogg.se/
Postat av: vendela

varför rider du med öronskydd/luva/flugskydd/mössa på träningar? :D<3



din blogg är bara såhhäääääääääär bäst"

2010-05-13 @ 22:59:16
URL: http://vvvendelaaa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0