WIIE

jag nämner det igen, taggad inför tävlingsterminen.
- nu känner jag verkligen att jag och Chaboukie är ett team. Jag har varit höjdräddoch sånt innan, det har blivit mycket bättre för jag vet att Chaboukie hoppar 9,9 av 10 gånger om det inte är idiotlägen lixom. Han har verkligen byggt upp mitt självförtroende och gjort mig mycket säkrare i min ridning. Denna säkerthet smittar ju sedan av sig på honom och då får jag känslan av att vi verkligen är ett team som kan klara allt. helt jävla underbart ska jag säga er. Känns som det inte finns några hinder nu när jag har blivit mycket säkrare i mig själv :D träning för mats på öland på onsdag, ska bli jätteskoj, var väldigt länge sen :D tar med mig filmkamera så jojja eller mamma får filma. <3



Kommentarer
Postat av: Maja

Fin är han verkligen :) är också jätte taggad inför terminen :O Hur länge har du haft honom? Och vad har du för mål? :)

2010-03-09 @ 21:54:41
URL: http://majajonson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0