TÄVLINGSSUGEN! ;O

jag är sjukt tävlingssugen, det finns inte en enda tävling nu i mars, bara Div 1 och då är det bara en klass innan lagklassen och då tyckte vi att det var ganska onödigt att köra så långt för att bara hoppa en klass lixom :P
så nästa tävling blir söndagen den 4 April och måndagen den 5 April.

Då blir det först Lokal LB sedan 2 regionala LB:er. Regionaldebut, ska bli jätteroligt. Tävlingarna äger rum på Ridklubben Udden, där är han ju van att vara eftersom att vi åker till deras ridhus några dagar i veckan :P
Så jag är jättetaggad tills dess, ska bli jätteskoj. Denna gången ska jag hitta någon som filmar, sist var ju batteriet urladdat :P men jag har hittat laddaren nu (Y)



Kommentarer
Postat av: johanna

Jättefin blogg! :)

2010-03-07 @ 15:38:34
URL: http://johaannax.blogg.se/
Postat av: sanne:P

heej jag rider en häst ett par gånger i veckan och hon älskar att hoppa men.. hon springer som en galning efter varje hinder har du haft problem med det nåågon gång? och har du någon ide hur man kan få bort det ? gillar verkligen din blogg jätte fin!

2010-03-07 @ 20:39:57
URL: http://chavau.blogg.se/
Postat av: Sanna

Kunde inte kommentera på inlägget ovan, men jag undrar var du har köpt dina JW ridbyxor? Har letat men inte hittat...

2010-03-07 @ 21:30:24



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0