GILLAR INTE ATT KLAGA ..

men det är grymt många som lägger sig i min ridning. ska ni klaga så kan ni likagärna gå, ni är nämligen inte mina ridlärare och jag kan lova er att dom ser det som behöver rättas till ! ;) lixom ni kan lika gärna slösa den tiden på att förbättra er själva, jag blir bara så himla trött på alla nolifers som är anonyma och håller på, så försök göra något vettigt med er tid isf ... såfort man är nöjd med något så kommer folk och ska klaga, jag vet att det är en del av att ha en hästblogg men lixom, det finns gränser .. särskilt när man framför det som många av er gör... ;]

Kommentarer
Postat av: sanne

skit i vad andra säger Koncentrera dig på det du är bäst på din ridning!!

2010-03-13 @ 08:15:31
Postat av: Evelinave

hallå, skriv inte att du tycker att du är bra då om du inte tål kritik ;) Eller, skriv gärna att du tycker att du är bra, men då får du också skriva att du INTE kan ta kritik

2010-03-13 @ 11:58:06
URL: http://evelinablomqvist.blogg.se/
Postat av: Evelinave

men jag förstår att du hatar anonyma, det gör jag ocksÅ :)

2010-03-13 @ 11:58:59
URL: http://evelinablomqvist.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0