KAVAJ


ELEGANCE RIDKAVAJ EQUIPAGE

bilden som jag tagit är inte så bra. Men denna kavajen är verkligen värd varenda krona. Den sitter riktigt riktigt snyggt & storlek 36 som detta är var precis lagom överallt på mig :)
finns bl.a på www.avantiafritid.se
där kostar den 749 :-



LINN Tävlingskavaj - Jacson

Kavajen är riktigt fin för att den är röd. Det var anledningen till att jag köpte den för någon vidare bra passform har den inte. Den är jättebred! Men eftersom att jag har västen över så gör det ingenting :)
finns bl.a på www.tahorseware.se
för 598:-



VICTOR HUGO

En storlek för stor men den sitter i alla fall jättefint och är jättefin :D
vet inte vart den finns att få tag i på internet tyvärr ;/

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Hur hittar du alla hemsidor att beställa hem saker på ? =)

2010-02-06 @ 16:56:29
Postat av: TjejTV

Cool häst du har, skulle också vilja ha en skäck :).

Vad är det för sadel du har, förresten? Ser skön ut... :)

2010-02-06 @ 17:05:01
URL: http://tjejtv.blogg.se/
Postat av: Joppe, hästblogg.

ska du sälja den röda ? :D

2010-02-06 @ 20:11:17
URL: http://collbaz.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0