OAKTIV

yes, jag har ett liv utanför datan, ibland iaf.. som igår :)

igår så tränade jag med Chaboukie för Mia. Sista träningen för året och vi fick lämna in våra mål för nästa år och det kommer bli så grymt kul. Han får ju kvala till AVD A nästa år också, ännu roligare :D Kommer börja tävla Regionalt också, åh vad jag längtar ! :D

Iaf igår så gick det inte så bra, han var trött & jätteseg. Sista tävlingen på Söndag. Bara LD LC som avslutning & ridhusträning på året :) Sen blir det att satsa på Edvin med Klubbhoppning den 19 December, 70 & 80 :D <3

Kommentarer
Postat av: Alexander Johansson

lycka till :) <3<3<3

2009-11-19 @ 08:57:32
Postat av: Malin

Mycke snygga grejer du har! Måste bara fråga vart du köpt dina JW byxor, beställde ett par från England för nåt år sen (sålde dom, dom som jag är pga att jag växte ur dom), men nu finns dom inte kvar där längre! och jag bara måste ha dom :P haha snälla hör av dig //Malin

[email protected]

2010-05-03 @ 21:45:11



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0