DAGEN & DET GÅGNA ÅRET

Satte mej upp på Chaboukie i Mars igen, efter att mamma ridit & utbildat honom i 1 ½ år. Han var nu 5 år, började träna & i början gick det inte så bra, ridningen från min C-Ponny satt kvar och det är helt tvärtom Chaboukie. Men efterhand så gick det bättre, startade min första tävling 4 April 2009, en klubbhoppning på Öland. 50 & 70 cm.





Fortsatte att träna & begav mej ut på min allra första Lokala tävling på Chaboukie i Torestorp den 9:nde Maj.
Nollade både LD (80) & LC (90) men han var ganska spänd.





Sedan fortsatte jag ut på Lokala tävlingar, det har bara gått bättre och bättre & avslutade min ute säsong med att Nolla en lokal LB. Sen kom inomhussäsongen och Ridhusen där han är väldigt spänd. Första tävlingen gick super, han hoppade jättefint & lugnt & tittade inget alls, men sen var han spänd på de andra tävlingarna.












Men min lilla bebis har gjort enorma framsteg på dessa typ 8 månader, det är helt otroligt.

Så nu avslutade jag året med att nolla båda klasserna LD & LC & i LC:n var han så jävla underbar, helt klockren så bättre slut hade jag inte kunnat tänka mig. Han kändes helt otrolig! Längar jättemycket till våren & då får jag ju även kvala till AVD A & det kommer bli så superskoj! :D

Och alla fina ord & kommentarer jag fått, dom värmer & gör en sjukt glad!

Här kommer filmerna & KOMMENTERA NU! :D




& LC


Kommentarer
Postat av: JOJJEEEEE

Ni är sååååå himlans fina :') <333

2009-11-22 @ 21:31:47
Postat av: Alexander Johansson

DU och Chaboukie är bäääst :)<33333

2009-11-22 @ 21:38:50
Postat av: Sara Carlsson

Fatta hur fin har är :D

och du är sjukt duktig, han verkar inte precis vara nån lätt häst ;)

<3

2009-11-22 @ 22:28:32
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/
Postat av: Ylva

Asså ni gör mig avundsjuk! Ni är sjukt fina tsm :))

2009-11-26 @ 15:43:07
URL: http://hovavtryck.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0