MIN UPDATE

Jag vet att ni älskar min underbara uppdatering, den är ju så grym inte, hoooooost xd

Imån ska jag iaf dra fram alla hinder på gräsbanan igen, denna gången blir det trippelbarr också, inte världens snyggaste hinder men i alla fall riktiga bommar och något att hoppa över när det blir läge för det. Inte en på ett tag, jag känner att jag inte skriver några roliga inlägg, får väl lägga ut lite utrustning eller något.. Svara på några frågor kan jag också göra kanske, eller plugga och sova. Men de 2 sistnämnda lät tråkigt (smyglänk mwahahah) så jag får se vad jag gör och vad jag bloggar om ;D 

Pratar med Lisa nu, kanske blir en tripp till Uddevalla/Göteborg/Något ställe i sommar, får se hur det blir med det. Men det kanske hade varit lite skojjigt :D

Kommentarer
Postat av: lisa

BÄST

2010-05-25 @ 23:26:33
URL: http://hastochryttare.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0