WIIIE

Nästa tävling är Vårhoppet på Udden där jag hoppar en Lokal LB på söndagen i Avd B.
Nollar jag den LB:n så är jag kvalad till att hoppa LB Avd A. Så isåfall så kanske jag hoppar 2 regionala LB:er i Avd A på måndagen. Det hade varit sjukt kul :D
Vi trodde att det var "Häst som tidigare under meetinget startat i Avd B inte får starta Avd A. Så det var ju roligt att det bara var under tävlingsdagen, det underlättar en massa :D Särskilt på Ölandshoppet där det är 3-dagars och jag ska hoppa typ först LB LB sen LA sen LB eller något. eller om det blir LA sista dagen.. i don´t know :P



Kommentarer
Postat av: amelia ;)

vart var du & läste detta ? :))

2010-03-16 @ 02:13:28
URL: http://onlyymylife.devote.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0