SÖTASTE PONNYN ?

Tänkte skriva lite om en sjukt gullig liten Shetlandsponny vid namn Pontiac. Pontiac är en 22 år gammal liten pojke med glimten i ögat jämt. Inte så hög men väldigt rolig att rida. Det är Jojjas lillasyster Challe som har honom till låns och har haft så länge jag kan minnas och det är många år. Jag har väldigt många minnen av när
Challe ridit honom, alla dessa gånger hon flugit av. haha men en shettis lixom :D Jag vet med 110% säkerthet att hon flugit av över 150 gånger på bara honom och det är lite gulligt :D

Minns även när jag skulle testa rida honom när både dom och jag stod på udden med våra hästar.
Challe satt på savannah som stod snett framför Pontiac och precis när jag skulle slänga överbenet så börjar båda gå och går in i varandra så pontiac springer iväg ut på stallplanen och förbi mamma som inte märker något xD men jojja sprang ifatt honom hahha xD

Minns även när jag skrittade honom på ramnerydsvägen baklänges och alla bilar som kom glodde som satan .. dom typ bara WTF XD haha fyfan vad jag skrattade då oxå xD

Eller när Challe hoppade på lilla terrängbanan och han tvärnitade framför en stock så hon bara flög iväg och blev skitsur på honom och han tjurade lite retsamt tillbaka på henne haha xD
Samt när han gjorde en sån jääää*la bockning på klubbhoppningen så hon fög all världens väg

sjukt lång päls minns jag....  minst 5 centimeter xD iaf på magen :P





Kommentarer
Postat av: Liza

Ruskigt söt alltså!!

Riktigt roliga påhitt verkar han ha gjort också!

Hoppas att du haft en bra födelsedag!

2010-03-18 @ 23:40:42
Postat av: jessica :)

nej, den sötaste ponnin är min gamla sköthäst hilma :D

2010-03-21 @ 18:01:48
URL: http://jessicahdduvet.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0