SAKER NI TROLIGTVIS INTE VISSTE OM MIG...

Jag har väldigt lätt i skolan och det blir ofta att jag inte pluggar så mycket som jag borde. Men ändå klarar jag mig oftast mer betyg som är högre än G. Det låter kanske väldigt skönt men i gymnasiet får jag pressa mig själv att plugga då jag är inte är van att göra det så mycket, haha :P

Jag tycker att dom helsvarta GPA tone-on-tone är fula ;o eller inte fula men inte snygga för dom är helt...svarta xD
tycker mycket mer om den gamla modellen GPA speed air, den som är jättemörkgrå&svart - jatack :)

Min blogg ligger på topp 10 av de mest lästa bloggarna i Kalmar. Hoppas på att kunna klättra uppåt ännu mer :)

Jag är som ni kanske märkt väldigt glad åt JW saker, men Scapa är snäppet bättre :P Iaf Schabraken ! :D Älskar dom :)

Jag gillar inte att få uppmärksamhet om jag går på stan o.s.v samt i skolan med folk jag inte känner. Men så fort jag sitter på hästen eller är med hästarna så är det precis tvärtom, då vill jag att folk ska kolla på mig och Chaboukie. I love it! :D

Jag tycker jag har bra hoppsits (A)

Bloggar som jag läser - schalalaaolsson.blogg.se - biancabruni.blogg.se - warnmark.blogg.se - reitsport.blogg.se - intend.blogg.se - johannatorudd.blogg.se - jjkling.blogg.se - carlssonpataket.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Siri

Jag gillar också din hoppsits, den ser så samlad och lugn ut. MEN.. du trampar inte ner hälarna så mycket ;) men det ser jätte fint ut iallafall!! :)

2010-03-11 @ 20:27:07
Postat av: Anonym

ge mer eftergift så är den bra:)

2010-03-11 @ 20:40:48



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0