FÅTT FRÅGAN ..

Har fått frågan att lägga ut "egobilder" på mig och bilder när jag har vanliga kläder på mig ist för ridkläder samt skriva om mitt liv utanför hästarna. Mitt liv utanför hästarna är egentligen inte så intressant. De flesta av mina vänner håller på med hästar och det har ni ju läst och sett bilder på här på bloggen. Men visst kan jag lägga ut några bilder om jag har några xD

På min fritid när jag inte är i stallet så umgås jag med mina vänner (Y) samt min pojkvän :) Sen gör jag väl sånt som alla gör, går på stan går i skolan, pluggar och sånt normalt hehe :P



Kommentarer
Postat av: c :)

söt! ;)

2010-03-28 @ 16:16:11
Postat av: Anonym

sötaste :D kul, lägg upp fler bilder ;P hehe

2010-03-28 @ 16:20:44
Postat av: :D

Tack!! gillar dit hår!! :D

2010-03-28 @ 18:28:04
URL: http://:)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0