CHABOUKIE - 24 MARS

Hoppträning på Öland :P
framgång. framgång. framgång ?
han känns så sjukt fin just nu , okej det finns alltid saker att förbättra men själva hoppningen å de känns super. Det är bara i svängar som han ibland vill trycka lite innåt och han ska forma sig lite mer runt min innerskänkel tycker jag allt. Sen finns det lite brister hos mig som jag jobbar vidare på.
Här får ni en video. i svängen efter 3dje hindret så tappar jag yttersidan / yttertygeln lite så han glider ut samt tappar balansen lite :P Men annars hoppar han jättefint ? :D Är supernöjd ! :D




Kommentarer
Postat av: Lisa

Ser fint ut! Vad kul att han känns så bra också!

När blir första tävlingen? :)

2010-03-25 @ 09:07:20
Postat av: Emma K

Det var en super kul bana! <3



det såg ju bra ut kul att det går bra! :)



Det gick jätte jätte bra för oss!!<33

2010-03-25 @ 13:47:13
Postat av: Anonym

Det ser jättefint ut :D

2010-03-25 @ 14:18:13
Postat av: Anonym

vad fin han är :)

2010-03-25 @ 15:34:40
URL: http://eemeliiiiie.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0