CHABOUKIE - 2 MARS

idag var det Mia träning igen då. Han kändes superfin men ibland blev han lite stark så hon sa att jag ska ruska tag i honom ibland och sen bara fortsätta. Det fungerade jättebra, hoppade en LA bana och han var superfin. Först tyckte jag det var högt men bara jag kommer över första hindret så släpper det och då känner jag mig oslagbar ;D underbart (: men min höjdrädsla försvinner väl ;) han är verkligen en perfekt ponny att rida för att ta bort min höjdrädsla då jag vet att han hoppar i 9,9 av 10 lägen om det inte är idiotiskt förståss ;D

Kommentarer
Postat av: Lisa

Kul! Han verkar väldigt mysig din ponny! :)

Undrar vad det är för skoj du har hittat på internet...!

2010-03-02 @ 20:56:53



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0