DAGEN

lite smått seg dag, först och främst så sov jag bara 4,5 timmar i natt vilket inte är bra då jag låg back på sömn redan innan i natt men aja ska strax gå och lägga mig tror jag för att orka morgondagen i skolan :)

Direkt efter skolan åkte jag till frisörsalongen med mamma, så nu jag har suttit en salongstol i 3 timmar i streck. Fyfan säger jag bara, det kröp i hela mig, det ligger nog i släkten för mamma kan heller aldrig sitta stilla och idag var jag riktigt seg också så det gjorde inte saken bättre xD Jag hade säkert kunna somna där också, så vid halv 8 åkte vi därifrån och hem. Var kanske hemma vid 10 över 8, åt lite mat, åkte till stallet vid halv 9, klockan var kanske halv 10 när vi var klara med allt i stallet och då valde vi att han får vila idag med.

Det gör verkligen ingenting då det egentligen bara är bra för Chaboukies muskler, det tar 48 timmar för musklerna att hämta sig. Det vill säga 2 dygn, så att låta dem stå 2 dagar är bara bra ibland, men sen kan man ju gå en promenad och så men aa nu blev det så här denna gången. Inget att bry sig om :)

Kommer nog att ske en himla massa förändringar på bloggen om ett litet tag, innehållet kommer att vara det samma såklart (!!) men utseendet och lite annat kommer att ändras, håll utkik så får ni se sen ;]


Kommentarer
Postat av: Inez

Kan han sparkas om någon kommer för nära på tävlingar? Han har väl ett såntdär band i svansen?? Eller? ;o

2010-06-04 @ 12:54:27
URL: http://inezohrman.blogg.se/
Postat av: boråsryttaren

Super fin blogg :)

Kika gärna in i min blogg :)

och hoppas du får en bra helg :D

2010-06-04 @ 19:58:36
URL: http://borasryttaren.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0