SVAR

Lite svar på inkomna frågor,

- en billig kopia som alla andra schabrak på hööks -.-
dom kan va fina även om dmo är billiga kopior & jag tycker personligen att mitt schabrak är snyggare än lamicell schabraket som det ska efterlikna. Den här har knallröda kanter medans lamicellet har vinröda & detta är mktmkt snyggare även om det tydligen är en billig kopia från hööks. Huvudsaken är ju att man gillar det man har, och inte bara köper massa märken bara för att det ska vara märken. Det finns billigare saker som är finare än dyra märkessaker (;

- Varför vi tejpade Liams öron.
hans öron stod upp när han var liten, men sen när dom får tänder så trillar öronen ner så man får stödtejpa dom i några dagar, sen får dom vara utan, sen får man tejpa tills dom står upp igen av sig själv.. vi gör ju knappast det för att vara taskiga, utan för att vi i framtiden vill ställa ut honom ...

- har du några syskon?
Ja, jag har 2 bröder

- Vilken stad bor du i?
tänker inte nämna det här, spelar ju ändå ingen roll (;

- Har du alltid magplatta när du rider dressyr?
ja, det har blivit så av någon vana XD

- hur hög är din ponny
när vi mätte han för 2 år sedan var han 145

- vilken kamera brukar du fota/fotas med?
min nikon d60 (:

- vilka klasser tävlar du?
tävlade upp till LB förra året ( :

lite svar på frågor jag fått, kör igång en riktig frågestund nu där ni kan frååga massamassa! svara på nästan allt


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag igen hehe, med kameran ^^

jag har oxå en D60 men får absolut inte lika fina bilder som dig.

har du objektiv till den? :)

2010-01-05 @ 22:15:39



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0